Een RPG forum over een groep jongeren die met elkaar in een villa zitten in Spanje.

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

De strandtent

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
DanielCook

Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 7:33 pm

'Proost,' herhaalde hij en hief zijn glas.

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Mark Fitzgerald

Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 7:36 pm

Fitz nam al weer een volgende whisky. Hij hield van het brandende gevoel achter in zijn keel. Hij slikte de slok door waarna zijn blik opzij naar de opening ging van de tent. Hij merkte Daniel, Owen en natuurlijk niet te vergeten Cameron op. Fitz zijn blik gleed voor een moment weer over haar lichaam. Wat zou het leuk zijn om met haar te dansen. Fitz grijnsde lichtjes wat. Hij pakte zijn glas vast en stond langzaam aan op. Kalm liep hij naar hen toe. Door de muziek kon je hem niet aan horen komen. Maar hij hoorde nog wel wat Cameron riep. ''Proost'' Zei hij met een kalme grijns tegen haar.

Born in hell, son of the devil
Fitzy needs a date for Vegas night, will you be my date? ;D
[Alleen beheerders zien deze afbeelding]

Watch me ;D [Not made by me]
Spoiler:

Profiel bekijken
Owen

Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 25-07-12

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 7:38 pm

Owen nam ook wat te drinken. Hij schudde ook snel zijn hoofd toen Daniel vroeg of er iets was. Nee daar kon hij maar beter niks over zeggen. Owen glimlachte wat door Cameron haar reactie en hief haar glas ook wat. ''Pro..'' Hij stopte spontaan zijn woorden toen hij Fitz zijn stem hoorde. Owen keek gelijk om naar hem. Owen slikte eens. Nee he, niet weer..

We must stand up and fight
Cause this love is not a game to me
We'll survive
And start an uprising
Profiel bekijken
Cameron

Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 7:39 pm

Cameron schrok toen er opeens iemand naast haar kwam staan. Ze keek op en het was Fitz. "Ga weg," zei ze kort. Ze had geen zin om meer woorden aan hem vuil te maken. Ze draaide zich met haar rug naar hem toe en richtte zich op Owen en Daniel. "Zullen we aan een tafeltjes gaan zitten?"
Profiel bekijken
DanielCook

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 7:43 pm

Fitz stond voor onze neus, hij was gericht op Cameron. Hij keek hem even aan en dronk toen zijn biertje leeg en bestelde er nog een. Hoe meer hij dronk, hoe minder hij wist van deze avond. Des te minder, des te beter dacht hij bij zichzelf. Hij keek Owen aan, als er maar niemand aan Owen kwam. Maar Fitz was ook niet van plan te vechten. Hij was van plan Cameron voor zich te winnen. Als hij maar niet zijn avond verpestte dacht hij bij zichzelf. Cameron reageerde wat kortaf en vroeg toen of we aan tafeltjes gingen zitten. 'Is goed,' zei Daniel en pakte Owen's hand vast om hem mee te sleuren.
Profiel bekijken
Cameron

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 7:47 pm

Cameron bleef nog even staan om een drankje te bestellen. "Éen whisky," zei ze tegen de barman.
Profiel bekijken
Mark Fitzgerald

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 7:47 pm

Fitz trok een wenkbrauw op door Cameron haar reactie. ''En daar straks kon je maar niet uit me kamer komen'' Zei Fitz met een lichte grijns tegen haar. Ze draaide zich met haar rug naar hem toe. Kalm keek hij van haar naar Daniel en Owen. Dezen stemden in om ergens anders te gaan zitten. Fitz grijnsde wat en pakte Owen ineens bij zijn andere hand vast. ''Wacht eens even, wil je niet bij praten met je oude vriend?'' Vroeg Fitz vervolgens aan hem, waarna hij kalm wachtte van welke reactie's hij zou krijgen.

Spoiler:

Profiel bekijken
DanielCook

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 7:50 pm

Daniel draaide zich boos om waarneer Owen werd tegengehouden. 'Laat hem los,' zei hij kalm.

Profiel bekijken
Cameron

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 7:52 pm

Cameron nam een paar slokken van haar drinken, toen zag ze dat Fitz Owens arm vastpakte. Ze wilde niet dat dit een gedoe werd. Wanhopig keek ze naar de barman, in de hoop dat hij iets zou ondernemen, maar het enige wat die deed was cocktails maken. "Laat hem alsjeblieft met rust, we hebben al genoeg drama gehad vandaag," zei Cameron met een zucht.
Profiel bekijken
Owen

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 7:54 pm

Owen keek gelijk om toen hij tegen werd gehouden. Hij voelde zijn hart tekeer gaan toen hij merkte dat het Fitz weer was. Owen stapte meer naar Daniel toe. ''Niet doen Fitz..'' Zei hij zacht wat bijna onhoorbaar was door de muziek maar hij sprak het daarom wel wat harder uit. Waarom kon Fitz hen niet gewoon met rust laten. Owen voelde zich al rot genoeg door vandaag.

We'll survive
And start an uprising
Profiel bekijken
Mark Fitzgerald

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 7:57 pm

Fitz keek Daniel voor een moment wat grijnsend in de ogen aan door zijn reactie. Ja die Daniel was leuk om uit te dagen. Vervolgens kwam Cameron en niet veel later Owen. Fitz keek van Owen opzij naar Cameron. Hij keek haar in de ogen aan. ''Omdat je het zo lief vraagd schoonheid'' Zei hij met een knipoog tegen haar. Hij liet Owen los. Hij keek hem ook nog even aan waarna hij zich omdraaide en een stukje weg liep. Daarna draaide hij zich wel weer om richting Cameron. ''Ik ben er vanavond nog om te dansen'' Zei hij met een grijns tegen haar. Hij keek haar nog even kalm aan waarna hij zich weer omdraaide en aan een andere bar ging zitten. Kalm nam hij daar weer een nieuw drankje.

Spoiler:

Profiel bekijken
DanielCook

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 8:00 pm

Daniel keek Fitz na en draaide zich toen weer om, hij grijnsde omdat hij wist dat hij op ten duur zijn geduld verloor en boos wordt. Hij trok Owen dit keer wat harder mee maar het was niet zo bedoeld, hij ging zitten bij een tafeltje met zijn tweede biertje en dronk hem wat frustrerend op.

Profiel bekijken
Cameron

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 8:09 pm

Cameron dronk haar drankje op. Ze keek naar Fitz en schudde haar hoofd. "Ja, dacht het niet," zei ze terwijl ze nog een drankje bestelde. Ze zag hoe Daniel en Owen alvast bij een tafeltje gingen zitten. Ze gooide haar drankje in één keer achterover. Nu begon ze de alcohol dan ook al te voelen. Ze stond op en wilde naar het tafeltje lopen, maar in plaats daarvan ging ze naar de dansvloer. Ze liep naar een onbekende jongen en samen begonnen ze te dansen. Uitdagend keek ze naar Fitz terwijl ze met haar heupen draaide.
Profiel bekijken
Mark Fitzgerald

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 8:11 pm

Fitz ging weer bij de bar zitten. Kalm nam hij een slok van zijn nieuwe glas whisky. Hij had nog even gegrinnikt door Cameron haar woorden na zijn uitnodiging om te dansen. Hij zou het nog wel zien. Kalm keek hij richting de dansvloer. Hij zag haar dansen met een andere jongen, uitdagend keek ze richting hem. Fitz grijnsde lichtjes wat. Hij ging dan ook wat meer haar kan op zitten terwijl hij nog een slok nam. Ja interessant was ze wel.

Spoiler:

Profiel bekijken
DanielCook

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 8:15 pm

Hij kon niet tegen dat Fitz zat te staren naar Cameron, het was geen jaloezie. Maar hij had geen goede bedoelingen. Hij liep naar de bar om nog een biertje te bestellen. Hij keek Fitz's kant op. Bij de bar dronk Daniel het biertje al op. De biertjes werkte en hij vroeg aan Owen of hij wou dansen. Oftewel, hij trok hem mee en begon met hem te dansen.

Profiel bekijken
Owen

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 8:17 pm

Zodra Fitz hem had los gelaten had Daniel hem mee getrokken naar een tafeltje. Maar het duurde niet lang of Daniel trok hem al weer mee naar de dansvloer. Hij had dan ook gemerkt dat Fitz zo naar Cameron had zitten kijken, maar hij ging er vanuit dat Cameron verstandig was en verder niet bij Fitz in de buurt zou komen. Ineens kwam er iets anders ongemakkelijks. Daniel nam hem mee naar de dansvloer. Owen keek met een licht flauw glimlachje naar hem. Hij had nog nooit eerder zo gedanst, maar probeerde het dan toch maar.

We'll survive
And start an uprising
Profiel bekijken
Cameron

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 8:18 pm

De jongen met wie ze aan het dansen was bestelde een drankje voor haar. Ze nam het aan en dronk het op, een rare nasmaak had het wel. Toen ze aan hem vroeg wat het was zei hij niks. Ze danste verder met hem en zag Fitz grijnzen. Ze draaide haar rug naar hem toe en danste verder met de jongen. Ze begon duizelig te worden en knipperde wat met haar ogen. Dat laatste drankje moest wel erg sterk zijn geweest. Ze besloot aan de bar te zitten, even rust.
Profiel bekijken
Mark Fitzgerald

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 8:21 pm

Ineens merkte Fitz iets op aan de jongen die na even een drankje bestelde voor Cameron. Het leek wel of hij iets in haar drinken stopte. Fitz snoof eens. Na even kwam Cameron aan de bar zitten. Het leek niet helemaal goed met haar te gaan. Voor een moment keek hij naar haar waarna zijn blik naar de jongen ging die met haar had willen dansen. Hij ging dan ook op hem af zonder er over na te denken met gebalde vuisten. Cameron zou wel opgevangen worden door haar vrienden.

Spoiler:

Profiel bekijken
Nina twins

Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 8:23 pm

Ze deed de deur van de strandtent open en ze kon de rest niet meteen zien, ze liep richting de bar daar zag ze Cameron zitten. 'Hey gaat het wel goed met je?' vroeg ze bezorgd. Ze keek om zich heen en zag de twee jongens samen dansen, ze vond het zo leuk voor die twee dat ze elkaar hadden gevonden in het huis. Ze ging naast Cameron zitten en keek haar afwachtend aan.

DanielCook

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 8:27 pm

Daniel stopte onmiddelijk toen hij zag dat Fitz naar een jongen toeging, hij wist niet waarom en bleef staan. Fitz balde zijn vuisten, hij zou gaan vechten. Dat kan hij beter niet doen of hij wilt uit deze tent worden gegooid.

Profiel bekijken
DanielCook

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 8:45 pm

Daniel liep ruw naar Fitz toe 'wat is er met Cameron?' Vroeg hij en pakte zijn schouder stevig vast en draaide hem om.

Profiel bekijken
Cameron

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 8:48 pm

Cameron merkte half wat er allemaal om haar heen gebeurde. Ze zag nina naast haar komen zitten en keek haar aan. Ze knipperde met haar ogen. Ze zag Fitz richting de jongen lopen. Alles ging heel snel. Toen stond ze opm "ik moet naar huis," zei ze wankelend. Ze zwaaide en strompelde de strandtent uit.
(Sorry jongens ik post heel laat en zit op mijn mobiel, ben met een vriendin ik kan soms posten)
Profiel bekijken
Mark Fitzgerald

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 8:51 pm

Fitz keek om naar Daniel die hem ineens omdraaide. Hij trok zich los. Hij keek hem even strak aan, het was dit keer veel serieuzer dan normaal. Alsof hij Daniel wilde zeggen dat hij dit gewoon moest doen. Hij draaide zich daarna naar de jongen toe. Plotseling gaf hij hem een harde duw tegen zijn borst. ''Wat heb je in haar drankje gedaan?'' Vroeg Fitz kil aan hem. De jongen keek gelijk om naar hem. ''Ga je mij vals beschuldigen?'' Reageerde de jongen gelijk waarna hij richting hem wilde slaan maar Fitz ontweek hem en gaf hem een stoot tegen zijn kaak. Het kon hem niet schelen dat het niet mocht. Hij moest die jongen wat duidelijk maken.

Spoiler:

Profiel bekijken
DanielCook

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 8:54 pm

Hij draaide Fitz nog een keer om 'wat is er met Cameron?' Vroeg hij wat duidelijker.

Profiel bekijken
DanielCook

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   ma aug 06, 2012 9:06 pm

Hij hoorde het morgen wel, hij draaide zich om en gaf Owen een afscheidszoen. 'Ik slaap vanavond weer bij jou,' zei hij zacht en liep terug richting het huis. Hij had geen gevoel over vanavond en wou het liefst zo gauw mogelijk het bed in.

Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De strandtent   

De strandtent
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday house :: RPG :: Het strand-
Ga naar: