Holiday house
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een RPG forum over een groep jongeren die met elkaar in een villa zitten in Spanje.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De jacuzzi

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptyzo aug 05, 2012 11:55 pm

Ze was het met Cameron eens, ze had ook gehoopt dat het in deze villa wat drukker zou worden alleen konden wij er helaas niets aan doen dan alleen het gezellig maken met de mensen die er waren. 'Wie weet word het nog drukker' zei ze uiteindelijk. Ze moest lachen 'Surfboys.. Ze zien er misschien leuk uit maar zo zie je maar zo leuk zijn ze niet. Wie weet kom je nog een leuke tegen' en ze knipoogde 'eentje die misschien wel beter tegen alcohol kan' en ze moest er zelf om lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptyma aug 06, 2012 12:07 am

"Misschien wel, ik hoop het." Cameron nam nog een slok wijn, ze begon hem al een beetje te voelen, kwam zeker omdat ze zo moe was. "Oh nee heb jij het verhaal ook gehoord, vreselijk!" zei Cameron en ze begon te lachen. "Volgende keer kijk ik beter uit voordat ik ergens aan begin," zei ze en nog een slok volgde. "Dat kan ik voortaan ook beter doen voordat ik iets zeg, ik bedoel, beter nadenken." Ze snoof haar neus en gaf de fles aan Nina. Toen liep ze naar de koelkast en keek of er nog wat in zat. "Kijk eens wat ik vind!" riep ze naar Nina en ze haalde een fles whisky tevoorschijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptyma aug 06, 2012 12:20 am

Ze moest lachen 'en of ik het verhaal had gehoord, je hebt in ieder geval al een leuk verhaal om te vertellen thuis' grapte ze. Ze dacht aan de thuissituatie van Cameron met 2 vaders, ze vond het uniek. 'Ik ken het ik moet ook beter nadenken voor ik bijvoorbeeld iets zeg, ik flap het er te snel uit. Daarna denk ik shit had ik dit wel mogen zeggen' met gebaren versterkte ze haar woorden. Tussen het lachen door pakte ze de fles aan van Cameron en nam er een flinke slok uit. Deze week moest ze echt eens gaan sporten want al dat alcohol was haar lichaam niet gewend, maar ze genoot ervan dus liet ze het ook niet staan. Ze keek op toen Cameron de jacuzzi uitstapte en geen idee had wat ze ging uitspoken, al snel begreep ze het toen ze zag dat ze de koelkast open trok en er een fles wiskey uit haalde. 'Eh bah, wiskey dat vind ik zo goor' en ze trok een vies gezicht, ondertussen nam ze nog een slok van de wijn en keek naar de fles 'Ik ben alleen bang dat deze fles over drie slokken leeg is' snel nam ze drie slokken. 'En wat denk je Nina heeft gelijk, OP!' en ze moest lachen. Ze begon de wijn al te voelen, het arme lichaampje van me wist niet wat hem overkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptyma aug 06, 2012 12:38 am

Cameron stapte de jacuzzi weer in. "Wat ben je toch gul! Maar ach, nu moet ik deze fles in mijn eentje gaan drinken, wat ongezellig van je," zei Cameron en ze trok een pruillip. "Er ligt nog een fles wijn in de koelkast, dus als je wilt voel je vrij." Ze nam een grote slok van de whisky. Haar lichaam sidderde even, dat was een beetje een té grote slok. "Als ik het trouwens thuis vertel lachen ze me uit. Mijn vaders hebben me altijd gezegd: 'als je het doet moet je het goed doen' en deze actie was totaal mislukt." Met een klein kuchje reikte ze haar arm uit richting Nina. "Wil je echt geen whisky?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptyma aug 06, 2012 12:54 am

'Weet ik' zei ze toen en ze glimlachte 'die fles wijn klinkt beter namelijk. Ongezellig? ik ben juist heeeeel gezellig' ondertussen zette ze de lege fles op de rand van de jacuzzi. Ze zag hoe Cameron een grote slok Wiskey naar binnen gooide 'lekker he' zei ze toen ze het gezicht van Cameron zag. 'Dat is nou de reden dat je het heerlijk in je eentje op mag drinken' ze stond op en stapte uit de jacuzzi, ze liep richting en koelkast en pakte de fles wijn eruit en nam er ook een slok uit. Ze moest lachen om het antwoord wat haar vaders haar gaven, 'Ja mevrouw ik ben het helemaal met je vaders eens, gisterenavond heb je het niet erg goed gedaan' ze moest lachen omdat ze dit zei heerlijk was het om soms stomzinnig onzin uit te kramen. Ondertussen stapte ze weer wankelend de jacuzzi in en sloeg het aanbod van de wiskey over met een zuur gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptyma aug 06, 2012 1:05 am

Cameron begon te lachen. "Deze whisky is echt de beste ooit hoor!" riep ze terwijl ze er bijna bij ging liggen. Haar neus floepte even onder water waardoor ze van schrik snel weer naar boven kwam. "Hey Nina, wat is het gekste wat jij ooit heb gedaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptyma aug 06, 2012 12:08 pm

Ze moest lachen om de woorden van Cameron, ja haar mocht ze wel net zo gek als haar. Normaal was ze zelf altijd een stuk rustiger maar Cameron haalde iets in haar naar boven iets goeds, ze durfde zichzelf daardoor ook te laten gaan. Ze schaterde het uit toen Cameron met haar neus onder water floepte 'Kijk uit he ik heb geen zin om je als een baywatcher te moeten komen redden, ik heb namelijk me rode badpakje niet bij me' grapte ze terwijl ze weer een slok uit de fles wijn nam. Ze moest even nadenken over haar vraag 'Het gekste wat ik ook gedaan heb?' herhaalde ze. 'Dit!' ze stond op pakte haar jurkje en liep de deur uit. 'Ik ga douchen heb ik al in jaren niet gedaan' riep ze schaterend over de gang.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptyma aug 06, 2012 2:19 pm

Cameron nam nog een slok en rende bijna achter Nina aan. "Wacht even jij, ik kom eraan!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptydo aug 16, 2012 1:22 am

Cameron besloot om toch maar niet naar Fitz zijn kamer te gaan. Wat wilde ze daar doen, even gezellig praten? Daar zat hij toch niet op te wachten. Ze deed haar kleding uit en stapte de jacuzzi in. Het was heerlijk warm en relaxend. Dit had ze even nodig. Rust en een lekkere jacuzzi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptydo aug 16, 2012 1:28 am

Fitz kwam na even bij de jaquzzi. Die hij overigens net ontdekt had. Hij was er nog niet eerder geweest. Kalm keek hij naar het ding waarna zijn blik op Cameron viel. Voor een kort moment zag hij haar kleren op de grond liggen waarna hij met een flauw grijnsje naar haar keek. ''Midden in de nacht nog aan het genieten van een jaquzzi?'' Zei Fitz met een flauwe grijns tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptydo aug 16, 2012 1:32 am

Cameron keek om toen Fitz binnen kwam. Ze grinnikte. "Ik kon niet slapen," zei ze enkel. Ze deed haar haren in een knot en ging nog meer onderuitgezakt zitten. "Jij was hetzelfde van plan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptydo aug 16, 2012 1:37 am

Fitz grijnsde flauwtjes toen Cameron hem zei dat ze niet kon slapen. Ze deed haar haren vervolgens in een knot, daardoor waren haar slanke schouders en hals nog beter te zien. Fitz zijn blik viel er voor een moment dan ook op waarna hij haar weer in de ogen aan keek zodra ze nog wat meer onderuit ging zitten. ''Nu wel'' Reageerde hij met een licht grijnsje op haar. Hij trok zijn broek uit tot dat hij in zijn short stond. Een shirt had hij toch al niet meer aan. Kalm kwam hij bij haar in de jaquzzi zitten. Hij kwam dan ook naast haar zitten. ''Ik kan jou hier niet alleen laten zitten'' Zei Fitz daarna met een kalm grijnsje tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptydo aug 16, 2012 1:47 am

Cameron glimlachte en keek naar haar vingers. "Dus, waar waren we gebleven?" zei ze terwijl ze hem aankeek. "Ik bedoel, op het strand. Ik ben nog steeds niet klaar met mijn vragen voor jou, dus waar waren we?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptydo aug 16, 2012 1:51 am

Fitz keek kalm richting haar. Ze begon weer over haar vragen die ze had gesteld op het strand. Voor een moment keek Fitz naar het water voor zich waarna hij weer richting haar keek. ''Jij vroeg me hoe oud ik was, ik zei 22 toen vroeg ik hoe oud jij was'' Zei Fitz met een flauw grijnsje tegen haar. Fitz wild het er eigenlijk nog steeds niet over hebben. Zeker niet in een jaquzzi. Hij wilde het gewoon gezellig met haar hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptydo aug 16, 2012 2:01 am

Cameron knikte. "Hm, oké. Volgende vraag. Is Fitz je echte naam?" Ze had expres niet op hem geantwoord, dat deed hij ook nooit. Ze keek naar haar voeten en legde ze aan de andere kant van de jacuzzi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptydo aug 16, 2012 2:05 am

Fitz grijnsde flauwtjes. Hij merkte wel dat ze niet op zijn vraag antwoordde. Ze wist het goed te spelen zo. Ze vroeg ineens of Fitz zijn echte naam was. ''Jup, is het geen leuke naam?'' Vroeg Fitz met een flauwe grijns aan haar. Er was natuurlijk niets van waar. Hij grapte dan ook gewoon wat. Zijn blik viel voor een moment op haar voeten die ze op de andere kant neer legde waarna hij haar weer aan keek. Kalm legde hij een arm achter haar schouders op de rand van de jaquzzi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptydo aug 16, 2012 2:10 am

Cameron grinnikte. "Yeah right," zei ze, maar ze ging er verder niet op in. Hij legde een arm op de leuning van de jacuzzi. Ze vond het leuk om hier met hem te zitten. "Wat was dat vanmiddag trouwens met Daniel, zat je hem weer eens te pesten ofzo?" vroeg ze terwijl ze lachend met haar hoofd schudde. Ondertussen ging ze iets dichterbij Fitz zitten, ze deed het niet onopvallend, hij mocht het best merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptydo aug 16, 2012 2:20 am

Fitz grinnikte even door Cameron haar reactie op zijn naam. ''Ik ga er maar vanuit dat je hem leuk vind'' Reageerde Fitz nog flauwtjes op haar. Hij legde vervolgens zijn arm achter haar op de rand. Ze vroeg daarna wat hij vanmiddag bij Daniel had gedaan. Voor een moment keek Fitz wat vragend richting haar. ''Je hebt ons gezien?'' Reageerde hij dan ook gelijk. Hij grijnsde daarna even flauwtjes. ''Laten we het maar op pesten houden ja'' Antwoordde Fitz uiteindleijk flauwtjes. Ondertussen merkte hij dat Cameron wat dichter bij hem kwam zitten. Natuurlijk vond hij dat niet erg. Hij keek haar dan ook even met een licht grijnsje aan. Kalm legde hij zijn arm wat meer om haar schouders heen. ''Ga je me daar nu straf voor geven?'' Reageerde hij vervolgens op haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptydo aug 16, 2012 2:33 am

Cameron deed alsof ze nadacht. "Weet ik nog niet," zei ze. "Dat ligt eraan, ga je mijn gedachten veranderen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptydo aug 16, 2012 2:54 am

Fitz luisterde naar haar woorden en grijnsde weer wat. Kalm plaatste hij zijn hand op haar schouder. Hij ging met zijn vingers wat over haar huid heen. ''Ik denk dat ik dat wel kan'' Zei hij met en kalm grijnsje tegen haar. Hij kwam daarna dichter met zijn gezicht bij die van haar. Hij drukte zo een kus op haar mond. ZIjn ogen stonden half open, gericht op haar mooie gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptydo aug 16, 2012 12:15 pm

Ze voelde hoe hij haar een kus gaf. Ze legde haar hand op zijn bovenbeen en kuste hem terug. Ze legde haar hoofd op zijn schouder. "Fitz?" Zei ze zacht. Ze wilde niet moment niet verpesten maar toch ging ze het doen. Ze zat met zoveel vragen en ze wist nooit wanneer ze deze zou moeten stellen. "Waarom heb je Owen neergestoken?" Ze zei het terwijl ze hem aankeek. Ze hoopte dat hij dit keer wel gewoon een gesprek aanging, ze had geen zin meer in dat spelletje van hem. Het werd tijd dat ze hem ermee confronteerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptydo aug 16, 2012 12:23 pm

Fitz voelde Cameron haar hand op zijn bovenbeen. Vervolgens kuste ze hem terug. Fitz grijnsde lichtjes naar haar. Ze plaatste haar hoofd daarna tegen zijn schouder. Fitz legde zijn hoofd kalm wat tegen die van Cameron en keek wat naar het water voor hen terwijl zijn vingers nog zachtjes over haar schouder heen gingen. ''Hm?'' Antwoordde hij kalm toen ze zijn naam wat zacht uit sprak. Plotseling vroeg ze waarom hij Owen had neer gestoken. Die had hij niet zien aan komen. Fitz tilde zijn hoofd op en keek Cameron zo even in de ogen aan. Hij keek daarna weer naar het water. ''Ik heb problemen met mijn neef..'' Reageerde hij langzaam aan. Het kwam door zijn neef dat hij Owen had aangevallen, terwijl Owen zijn beste vriend was geweest. Fitz wilde het er niet over hebben, maar ergens leek het niet erg te zijn om het aan Cameron te vertellen. Ze nam de moeite steeds weer om naar hem te luisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptydo aug 16, 2012 1:09 pm

Cameron was verbaasd dat Fitz er niet tegenin ging met een flauw grapje. Ze fronste haar wenkbrauwen. "Je neef?" vroeg ze. "Wat heeft dat met Owen te maken?" Ze maakte met haar hand rondjes in het water terwijl ze op antwoord wachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptydo aug 16, 2012 1:18 pm

Fitz slaakte even een diepe zucht door Cameron haar reactie. Hij kon het nu beter in een keer kwijt. Cameron was te vertrouwen toch? ''Mijn neef heeft een hekel aan homo's en heeft mij nog geen enkele keer in mijn leven met rust kunnen laten'' Begon hij zijn woorden met een zucht. ''Toen hij hoorde dat Owen mij had verteld wat hij voor me voelde wilde hij dat ik Owen zou laten merken dat we niets met homo's hebben..'' Vervolgde hij zijn woorden. ''Ik vecht mijn hele leven al omdat ik niet anders kan, m'n neef kan me niet met rust laten'' Eindigde Fitz uiteindelijk zijn woorden. Hij keek uiteindelijk weer richting haar terwijl hij haar wat dichter tegen zich aan nam. ''Vertel het aan niemand oke?'' Zei hij vervolgens tegen haar. Hij wilde niet dat anderen er van zouden weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Emptydo aug 16, 2012 1:53 pm

Cameron keek hem even aan. Ze mocht die neef van hem nu al niet, ze haatte mensen die homo's haten. "Haat jij homo's?" Dit was het enige wat ze zei. Ze kon geen vrienden zijn met iemand die zo over mensen dacht. Ze snapte het verhaal eigenlijk helemaal niet. Zijn neef wilt dat hij zijn beste vriend neersteekt, dus Fitz doet dat maar. Ze zuchtte zachtjes en ging wat verder van hem vandaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De jacuzzi - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De jacuzzi
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday house :: RPG :: Het huis-
Ga naar: