Holiday house
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een RPG forum over een groep jongeren die met elkaar in een villa zitten in Spanje.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Slowchat #1

Ga naar beneden 
+8
Jake Martin
PuckCole
Admin
Mark Fitzgerald
Owen
DanielCook
Cameron
Nina twins
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
AuteurBericht
Cléo

Cléo


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptyzo okt 07, 2012 7:42 pm

Wow jaaa! Volgens mij zijn veel mensen het al vergeten, om eerlijk te zijn was ik het ook vergeten =$
Terug naar boven Ga naar beneden
http://young-f-o-r-ever.tumblr.com
Owen

Owen


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 25-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptyzo okt 07, 2012 9:23 pm

Ik was het niet zo zeer vergeten maar ik had de vorige twee weken stage weken van 9 tot 5 dus ik voerde niet zoveel meer uit savonds. ;P
Maar mis het rpen hier. >.<
En ik heb alweer inspiratie voor een personage. -.- omg ik ben erg.. maar het is een van mijn favoriete acteurs dus het is niet zo gek dat ik inspiratie voor hem heb. x)
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptydo okt 25, 2012 5:04 pm

Wiewie?
Ps.. ik baal man i kwil echt snel rpgen girlscene ben ik helemaal uit dit vvind ik het enigste leuke topic on the world =]
Terug naar boven Ga naar beneden
Owen

Owen


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 25-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptydo okt 25, 2012 5:23 pm

Alexander ludwig ;D
Vooral nu bekend als badass Cato in de Hunger games. x'D

Alexander Ludwig:
Spoiler:

En ja man het moet hier weer actief worden.. Het is gezellig hier. ^^
Ik kijk hier ook nog zo'n beetje elke dag of er nog iemand online geweest is.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptyvr okt 26, 2012 6:28 pm

Hahah ik wil weer spelen, heb ook character in me head. Maar het is leuker om met ze alle te spelen! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptyvr okt 26, 2012 6:28 pm

Hij is btw schattig =*
ik ben nu bezig met verhaal maar ik mis rpgen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Owen

Owen


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 25-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptyvr okt 26, 2012 6:48 pm

Ja alexander is awesome, eerste foto is hij nog wel wat jonger, inmiddels is die nu 20. x'D
Dat bewegende plaatje is ook hoe die nu is. ;P

Op het moment rpg ik alleen nog via msn, dus als iemand hier behoefte heeft om te rpgen maar dat niet op een site kan mag je me msn bestwel.
Maar ja ik hoop toch wel dat het hier ook weer actiever gaat worden.

Welk nieuw karakter heb jij trouwens in your head? ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptyvr okt 26, 2012 8:39 pm

Haha sure, i would love to maar hoe gaat rpg via msn?
En ik heb een karakter in me hoofd , een beetje rock chickie Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
Owen

Owen


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 25-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptyvr okt 26, 2012 9:24 pm

Rock chickie hm? Misschien wat voor mijn nieuwe char x'D

En msn rpg nouja dat gaat in principe behoorlijk sneller maar je moet van te voren gewoon bedenken waar speelt het verhaal af, wie zijn de personen. Speel je meerdere personen of eentje ;P
En in de eerste post stel je dan bijvoorbeeld je persoon voor in het eerste bericht bijvoorbeeld zo:

De zon kwam op, zonnenstralen braken tussen de gordijen door van Owen zijn kamer. Een niet al te lange jongen met donkerbruin langig haar en blauwe ogen. Hij was 19 jaar en een verlegen en stil aangelegde jongen. Maar daarbij ook een lieve en vaak onverwachts behulpzaam persoon voor die persoon, die het nodig had. Kalm sloeg hij het dekbed open en stapte hij uit bed waarna hij naar beneden toe liep voor ontbijt.. etc. ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptyza okt 27, 2012 4:50 pm

Ik zou het graag willen doen, want ik mis het rpgen en hier wordt het ook niet erg actiever denk..
Terug naar boven Ga naar beneden
Owen

Owen


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 25-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptyza okt 27, 2012 5:06 pm

Ik vind het goed ;P
Punt is dat we morgen dan pas kunnen beginnen..
Moet zo werken. >.>

Maar ik heb nog een RPG die ook actief wil worden maybe is dat ook wat voor jou:
http://stayinalive.actieforum.com/forum

Een vliegtuig is gecrashed en dan moet je zien te overleven op een eiland enzow. ;P
Ik ben er Stan Rhodez, naja m'n acc heet nog Boone maar dat moet die admin ff veranderen. x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptyza okt 27, 2012 5:46 pm

Oeh, dankjewel. Lijkt me leuk om te joinen! En het komt wel goed joh, morgen denk Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Owen

Owen


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 25-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptyzo okt 28, 2012 2:04 am

Your welcome ;D
Jij Doutzen? x'D
Ben nu iets van een uurtje klaar met werk, maar niet moe.. zucht.. >.<
Maar Degrassi is nog op tv dus maar ff kijken naar herhalingen waar in Fitzy nog in voor komt yey x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptyzo okt 28, 2012 9:27 am

Haha ja, hoop dat dat RPG snel begint dan.
En haha jaa degrassi met Fitzie ik merkte het laatst ook op , hij maakt de serie wel weer leuk !
Terug naar boven Ga naar beneden
Owen

Owen


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 25-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptyzo okt 28, 2012 11:04 am

Ja naja je kunt zelf een topic beginnen, maar ik maak vandaag zo wie zo topic, wil er ook zo snel mogelijk beginnen. x'D
Maar het werkt daar wel iets anders dan hier. Je maakt daar gewoon eigen topic, moet je er even in zetten of hij open is of dat het een privé topic is want als je bijvoorbeeld maar met één iemand samen wil en je wil zeker weten dat niemand er bij komt dan zet je gewoon in het topic erbij van [voor Stan] om mij dan maar even als voorbeeld te gebruiken ;P en naja dan kan posten beginnen. xD
Yeah i know, Fitzy is the best, zonder Fitzy its nothig. ;O xD
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptyzo okt 28, 2012 4:51 pm

=oo
moet je zulke lange stukken ? :p

En idd, fitzy is best. ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptyzo okt 28, 2012 6:33 pm

Ik wil ook dat dit topic weer actief wordt Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Owen

Owen


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 25-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptyzo okt 28, 2012 8:10 pm

Na ja tegenwoordig worden er op zulke rpg's wel behoorlijk grote stukken geschreven, puur inspiratie. x'D
Maar je hoeft het niet zo mega te doen als mij hoor, dat stuk wat je nu hebt is al goed. ;P Als je maar niet met drie zinnetjes aan komt zetten ofzo snap je.

Ja ik ook, ik heb hier nog nauwelijks met Jake kunnen posten, ook een beetje zonde.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptyzo okt 28, 2012 8:23 pm

Idd, en isgoed. Want ik dacht al ik ga niet te kort stuk schrijven maar tis goed zo gelukkig Smile
en Idd zonde..
Terug naar boven Ga naar beneden
Owen

Owen


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 25-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptyzo okt 28, 2012 8:26 pm

Haha nee ik ben het inmiddels wel gewend om zulke stukken te schrijven. ;P
Ja daarom maak ik hier nog maar ff niet een char met Alexander, maar op SA kan ik nu iniedergeval met hem rpgen. x)
Vind het wel geniaal hoe Doutzen reageerd. En dat ze nog wat gevoelig is voor het ongeluk. Dat is leuk tegenover Stan die integendeel gewoon tegen een dooie liep te praten en z'n sigaretten jatte alsof het niks is. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptyzo okt 28, 2012 8:30 pm

hahahahah idd, tis opzich ook wel gevoelig meisje maar het is ook wel weer het tegenovergestelde van elkaar denk.
Juist leeuuuk ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Owen

Owen


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 25-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptyzo okt 28, 2012 8:37 pm

Ja als ze hetzelfde zijn krijg je een beetje eentonig beeld.
Nou kan er van alles tussen hen gebeuren omdat het haar meer doet dan hij. ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptyzo okt 28, 2012 8:44 pm

Haha precies ^^ nou ik vind het weer leuk hoor hahaha Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Owen

Owen


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 25-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptyzo okt 28, 2012 8:52 pm

Haha mooi. x'D
Ik vind het zo ook leuk, kunnen we tenminste weer rpgen. ;3
Het zou denk ik nog wel is hilarisch kunnen worden tussen die twee. x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Emptyzo okt 28, 2012 8:57 pm

Hhaha idd, ik vind altijd leuk die karakters van jou. Je houdt wel een beetje van de bad side eh ^^
Ben zo trouwens even douchen, daarna ben ik er weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Slowchat #1 - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 31 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Slowchat #1
Terug naar boven 
Pagina 31 van 34Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33, 34  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday house :: Spam :: Spam-
Ga naar: