Holiday house
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een RPG forum over een groep jongeren die met elkaar in een villa zitten in Spanje.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De jacuzzi

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

De jacuzzi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 3 Emptydo aug 16, 2012 2:01 pm

Fitz keek weg door haar vraag. ''Nee'' Antwoordde hij kortaf. Hij had geen hekel aan ze. Anders had hij gisteren ook niet zo bij Daniel gedaan. Plotseling ging Cameron wat verder van hem vandaan zitten. Fitz keek dan ook gelijk weer richting haar. ''Cameron ik weet dat het een raar verhaal is, maar mijn neef dreigde mij te vermoorden. Er is niets wat ik er tegen kan doen want me familie gelooft me niet'' Zei Fitz dan ook gelijk tegen haar. Hij keek daarna richting het water en snoof eens. Zou Cameron hem nu ook alleen laten? Het zou hem niets verbazen. Niemand begreep de druk die hij voelde. Als hij eerlijk moest zijn had hij zijn leven nog nooit ontspannen geleefd. Maar hij kon het haar ook weer niet kwalijk nemen. Hij had immers haar vrienden aangevallen. Ze mocht hem haten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De jacuzzi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 3 Emptydo aug 16, 2012 4:23 pm

Cameron zei niets. Ze vond het allemaal maar een raar verhaal. "Maar toch heb je Owen en Daniel allebei in elkaar geslagen toen ze hier waren, of moest dat soms ook van je neef?" Ze merkte dat ze een beetje boos werd. Niet per se op Fitz maar gewoon op de situatie. "Ik vind het erg wat je neef heb gedaan, maar heb je ooit moeite gedaan om het aan Owen uit te leggen? Of om je excuses aan te bieden. Het lijkt net of je er geen spijt van hebt," zei ze. Cameron keek even naar het water. Dit kwam misschien gevoelloos over, maar het was toch zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

De jacuzzi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 3 Emptydo aug 16, 2012 4:40 pm

Fitz keek weg naar het water door Cameron haar woorden. Hij slaakte even een diepe zucht. Hij had zich de avond toch heel anders voor gesteld met Cameron. ''Owen gaat me niet vergeven, ik heb hem voor de rest van zijn leven angstig gemaakt. Een sorry zal niet goed genoeg zijn om het beter te maken. Ik kan niet meer bij hem in de buurt komen'' Zei Fitz met een zucht. Hij merkte wel dat ze wat boos werd, en terecht. Maar zijn leven was nou eenmaal ingewikkeld. Het viel gewoon niet begrijpen, voor niemand niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De jacuzzi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 3 Emptydo aug 16, 2012 4:46 pm

Cameron zuchtte zachtjes. Eigenlijk maakte het haar niet zoveel uit, ze was hier om plezier te maken en niet om scheidsrechter te spelen. "Oké, laten we het er maar niet meer over hebben," zei ze terwijl ze tegenover hem ging zitten. "Zullen we ergens anders heen gaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

De jacuzzi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 3 Emptydo aug 16, 2012 4:49 pm

Fitz keek op toen Cameron zei dat ze het er maar niet meer over zouden gaan hebben. Daar ging hij niet tegen in. Of het ooit nog goed kwam met hem wist hij zelf ook niet, maar hij moest hier zelf mee zien te dealen. hij volgde Cameron met zijn ogen toen ze voor hem kwam zitten. Hij keek haar met een licht grijnsje in de ogen aan. ''Waar wou je heen? Uit gaan?'' Vroeg Fitz kalm aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De jacuzzi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 3 Emptydo aug 16, 2012 4:56 pm

Cameron haalde haar schouders op. "We kunnen ook gaan zwemmen, of in de tuin zitten," zei ze. Ze had niet zoveel zin om uit te gaan nu. Ze stond en ging de jacuzzi uit. Met een handdoek om haar heen stond ze ernaast, wachtend op Fitz. "Zeg het maar."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

De jacuzzi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 3 Emptydo aug 16, 2012 5:05 pm

Fitz keek haar kalm in de ogen aan. Hij volgde haar daarna met zijn ogen zodra ze de jaquzzi uit ging en een handdoek om haar heen legde. Hij stond op en ging de jaquzzi ook uit. Hij had nog wel langer met haar erin willen zitten maar kennelijk had ze daar geen meer in. Hij kwam bij haar staan en legde een arm om haar schouders. ''We kunnen even op de veranda gaan zitten?'' Zei hij kalm tegen haar. Ergens hoopte hij wel dat hij met haar alleen kon zijn nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De jacuzzi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 3 Emptydo aug 16, 2012 5:13 pm

Cameron haalde haar schouders op. "Daar zitten Nina en een nieuwe jongen, Jake," zei ze. Ze wilde daar niet bij zitten, daar was ze namelijk net weg gegaan. "We kunnen ook even gaan zwemmen? Of bij het zwembad zitten, daar is vast niemand," zei ze terwijl ze haar kleren oppakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

De jacuzzi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 3 Emptydo aug 16, 2012 5:16 pm

Fitz luisterde naar haar woorden. Hij knikte uiteindelijk eens. Als daar mensen zaten dan ging hij er ook niet heen. Niet dat hij problemen had met Nina. Met haar was het ook gezellig. Cameron stelde vervolgens voor om naar het zwembad te gaan. Hij knikte eens. ''Het zwembad dan'' Zei hij met een kalm grijnsje tegen haar. Hij pakte daarna ook zijn kleren op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De jacuzzi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 3 Emptydo aug 16, 2012 5:21 pm

Cameron deed de deur open en ze liep de gang op, naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

De jacuzzi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 3 Emptydo aug 16, 2012 5:23 pm

Fitz volgde haar met zijn ogen. Hij grijnsde nog even flauwtjes waarna hij kalm achter haar aan liep de ruimte uit die behoorde tot de jaquzzi. Hij liep vervolgens met haar naar het zwembad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De jacuzzi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De jacuzzi   De jacuzzi - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De jacuzzi
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday house :: RPG :: Het huis-
Ga naar: