Holiday house
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een RPG forum over een groep jongeren die met elkaar in een villa zitten in Spanje.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De kamer van Cameron

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptyma jul 30, 2012 9:51 pm

Middelgrote kamer met een tweepersoons bed, een stoel, een tafeltje met een nachtlampje en een kledingkast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptyma jul 30, 2012 9:53 pm

Cameron gooide haar koffers neer en nam een diepe zucht, waar had ze haar bikini's nou ingedaan? Ze had er 5 mee, dus dat werd zoeken.
Ze graaide in één van de koffers en het was gelijk raak, ze trok haar roze bikini aan met een schattig bloemen motiefje, trok haar slippers aan en deed een jurkje aan. Ze was klaar om weg te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptyma jul 30, 2012 11:37 pm

In haar kamer aangekomen plofte ze op haar bed neer, zonder zich eerst om te kleden. Na een paar seconden vielen haar ogen al dicht, dit had ze nodig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptydi jul 31, 2012 1:50 pm

Cameron schrok wakker, wow wat had zij lang geslapen zeg! Ze keek op haar telefoon hoelaat het was en zuchtte, het liefst had ze nog wel even willen blijven liggen maar ze moest eruit en de anderen ontmoeten. Ze vroeg zich af waar iedereen was, op de gangen was het stil, misschien waren ze weer bij het strand. Ze besloot eerst maar even naar de keuken te gaan om een hapje te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptydi jul 31, 2012 11:21 pm

Ze liep haar kamer in en liep gelijk naar de kledingkast, ze pakte een leuk setje om aan te trekken en ging even op haar bed liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptydo aug 02, 2012 12:33 pm

Plots schrok Cameron wakker, jeetje ze was gewoon weer in slaap gevallen. Ze keek naar de klok, gelukkig was het niet zo laat. Ze pakte een haarelastiekje en deed een knot in haar haar. Daarna snelde ze zich naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptyzo aug 05, 2012 1:21 pm

Zachtjes deed Cameron de deur van haar slaapkamer open, ze ging even op haar bed zitten. Dat was wel een avondje. Ze pakte een handdoek en liep richting de tuin, ze wilde even zwemmen. Dat deed ze wel vaker na een avondje uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptyma aug 06, 2012 2:23 pm

In haar kamer kleedde ze zich om, ze had gedoucht. Ze voelde zich nog een beetje aangeschoten, maar voor de rest ging het prima. Ze stond op en liep naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptyma aug 06, 2012 3:29 pm

In haar kamer pakte ze haar toilettas en stopte snel een paracetamol in haar mond. Ze besloot zich ook even om te kleden en pakte haar shorts en een hemdje, daarna ging ze weer verder op zoek naar de kamer van Fitz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptydi aug 07, 2012 3:12 pm

In haar kamer aangekomen viel er een traan langs haar wang. Waarom wist ze niet, misschien omdat ze zich schaamde tegenover het hele huis, of gewoon omdat het een rot avond was geweest. Ze pakte haar sweatpants en deed deze aan, ook pakte ze een ander hemdje uit haar kast. Ze was niet van plan om ergens heen te gaan, misschien later. Ze ging op haar bed zitten. Het was lief van Fitz om voor haar te zorgen, maar ze wist niet of ze het allemaal maar moest geloven. Waar waren de anderen van het huis, hadden zij haar dan niet zien zitten? Ze was ten slotte met Owen en Daniel. Ze keek uit het raam, het was mooi weer. Misschien dat ze zo even in de tuin zou gaan zwemmen, maar eerst even rusten. Ze pakte haar borstel en begon haar haren te kammen. Even helemaal niks en niemand om haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptydi aug 07, 2012 3:17 pm

'Cameron?' Zei hij zacht en klopte op de deur. Hij wachtte geduldig op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptydi aug 07, 2012 3:21 pm

Cameron schrok toen er werd geklopt op de deur. Het was Daniel. "Hey, kom binnen," zei Cameron terwijl ze de traan van haar wang wegveegde. Ze toverde een glimlach op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptydi aug 07, 2012 3:22 pm

Hij glimlachte terug naar Cameron toen ze de deur opendeed, hij liep naar binnen en ging op haar bed zitten. 'Alles wel goed met je?' Vroeg hij vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptydi aug 07, 2012 3:25 pm

Nina bleef in de gang stil staan, Daniel was inderdaad naar Cameron gegaan ze wist niet goed of Cameron wel op haar zat te wachten na gisteren. Ze klopte zachtjes aan en deed de deur open 'Mag ik binnen komen' vroeg ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptydi aug 07, 2012 3:29 pm

"Ja hoor het gaat prima," zei Cameron vrolijk. Ze loog, maar ze had geen zin om haarzelf uit te leggen. Op dat moment werd er weer op de deur geklopt. Ze hoorde Nina's stem. "Jahoor, kom binnen," zei Cameron. Ze schaamde zich, wat wisten zij van gisteravond. Ze besloot het te vragen. "Wat eh, hebben jullie mij gisteravond ook gezien?" vroeg ze voorzichtig. Fitz kon toch niet de enige zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptydi aug 07, 2012 3:32 pm

Na de goedkeuring van Cameron liep ze de kamer binnen en ging op de rand van het bed zitten, Cameron zag er niet al te blij uit. Ze aarzelde toen Cameron vroeg over gisterenavond, 'Ik vond je op het strand' zei ze zacht. Wist ze dan echt niets meer van gisterenavond?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptydi aug 07, 2012 3:36 pm

'Ik weet vrij weinig van gisteravond, ik wist alleen dat Fitz bij een jongen stond en die hem een paar rake klappen gaf. Maar hij gaf net zulke klappen terug, voor de rest had je wat gedanst met een onbekende jongen,' zei Daniel. Hij wou niet liegen dus vertelde hij in ieder geval wat hij nog wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptydi aug 07, 2012 3:39 pm

Verbaasd keek Cameron naar Nina."Jij? Maar Fitz zei dat hij me vond," zei ze. Ze wist niet of Nina en Daniel precies wisten wat er was gebeurd, maar Fitz vertelde haar dat de hele villa het wist. Toen richtte ze zich op Daniel. "Het laatste wat ik wist was dat ik aan het dansen was met een jongen, voor de rest is het allemaal wazig," zei ze. "Ik hoop dat Fitz hem flink te grazen heeft genomen," zei ze zachtjes. Dat hoopte ze echt, als ze die jongen nog één keer tegen komt weet ze niet of ze zichzelf wel in kan houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptydi aug 07, 2012 3:42 pm

Ze dacht na en ze herinnerde wat Fitz had gezegd. 'Hij vertelde aan mij ook dat hij een gast een paar rake klappen had gegeven voor jou, dat zou dan denk ik de jongen zijn met wie je had gedanst?' zei ze aarzelend. 'Waarom hij dat voor jou deed weet ik verder ook niet' en ze keek Cameron aan. 'Had je dan zoveel gedronken dat je helemaal buiten westen raakte en niets meer weet?' vroeg ze. 'Oke ik zal het uitleggen, ik kwam je tegen in de bar je was een beetje de weg kwijt. En je rende de strandtent uit dus ik ging je achterna. Ik vond je op het strand ik kwam net naast je zitten toen ik werd weg geduwd door die Fitz. Ik had nog geen kennis met hem gemaakt dus ik wist totaal niet wat er gebeurde. Hij nam je mee naar de Villa dus ik ben er achteraan gegaan, ik vertrouwde het niet. Toen hij Bot tegen me bleef doen ben ik naar me eigen kamer gegaan, jij sliep namelijk al'. Dat was eruit ze had nu het hele verhaal verteld, ze haatte Fitz nu al dat hij onze vakantie aan het verpesten was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptydi aug 07, 2012 3:51 pm

Cameron keek naar Nina terwijl ze het hele verhaal vertelde, blijkbaar dacht Nina dat Cameron dronken was. Ze zuchtte even en stond op. "Die jongen met wie ik danste bood mij een drankje aan, het bleek dat hij dus.. Hij had er een pilletje in gedaan," zei Cameron snel. Zo, dat was eruit. Ze had helemaal niet veel gedronken de vorige avond, en zo ver dat ze niet meer kon lopen ging ze nooit. "Dus,vandaar dat Fitz hem in elkaar geslagen heeft, denk ik." Ze legde haar borstel op haar nachtkastje. "Je hebt gelijk over Fitz, hij is een eikel," zei ze. Dat vond ze ook, maar een deel van haar vond het niet erg dat hij zo was. Ze keek naar Daniel en Nina. "Kunnen we dit tussen ons houden, alsjeblieft, ik wil niet dat anderen uit het huis dit weten."
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptydi aug 07, 2012 3:56 pm

Daniel knikte, op de een of andere manier was het ook stom dat ze het drankje niet zelf haalde. Maar ze had natuurlijk al veel alcohol op en hij begreep het aan de ene kant ook wel. 'Laten we vanavond de stad ingaan,' stelde Daniel voor 'ik heb het een beetje gehad met die strandtent, er lopen daar rare types rond blijkbaar.' Hij stond op van het bed en deed het raam open en leunde op de rand van het raam en staarde naar het uitzicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptydi aug 07, 2012 4:01 pm

Cameron was dus niet gewoon dronken maar die gast had dus een pilletje in haar drankje gedaan, nu vielen alle puzzelstukjes bij elkaar. 'Wat erg, dat wist ik niet' zei ze geschrokken. 'Ik dacht dus echt dat je teveel alcohol op had. sorry' zei ze zacht. Fitz had die gast dus voor haar in elkaar geslagen en zei maar denken dat hij het leuk vond om iedereen zonder een reden op zijn bek te slaan. Eigenlijk was het heel lief wat hij voor haar had gedaan. Snel schoof ze deze gedachte op zei, Fitz was niet lief en niet aardig zei ze tegen zichzelf. Cameron vroeg ons dit stil te houden tuurlijk zou ze dit voor haar doen, ze begon haar in een korte tijd toch wel als een vriendin te zien. 'Ik zal me mond houden' beloofde ze Cameron. 'De stad' herhaalde ze 'Is eigenlijk zo'n slecht idee nog niet'.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptydi aug 07, 2012 4:06 pm

Cameron glimlachte naar Nina en Daniel. Ze wilde snel van onderwerp veranderen, gelukkig stelde Daniel voor om de stad in te gaan. "Ik weet het nog niet," zei Cameron twijfelend. "Jullie horen het nog van me." Ze wilde niet alweer uitgaan, eerst kijken hoe ze zich zou voelen. Snel pakte ze een klem en deed deze in haar haren. Toen liep ze naar de deur. "Ik ga even een luchtje scheppen, ik zie jullie zo weer," zei ze en ze liep naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptydi aug 07, 2012 4:19 pm

'Ga je zo anders mee naar de supermarkt?' Vroeg hij aan Nina. 'We hebben niks meer, behalve een overdatum sandwich en een halve fles rum.' Hij keek naar de klok, Owen sliep blijkbaar nog steeds. 'Misschien willen de andere ook wel mee.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Emptydi aug 07, 2012 4:33 pm

Het ging niet zo goed met Cameron dat kon je merken. Daniel stelde voor om naar de supermarkt te gaan, dat was een goed idee er was namelijk niets te eten in dit huis 'goed plan, hebben we tenminste wat te eten in huis' zei ze lacherig. 'Moeten we Cameron niet achterna?' Vroeg ik uiteindelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
Gesponsorde inhoud





De kamer van Cameron Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Cameron   De kamer van Cameron Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De kamer van Cameron
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cameron Cole
» Kamer van Jason
» Owen's kamer
» Puck's kamer
» Ashleys kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday house :: RPG :: Het huis-
Ga naar: