Holiday house
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een RPG forum over een groep jongeren die met elkaar in een villa zitten in Spanje.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De woonkamer

Ga naar beneden 
+8
Owen
Cameron
Jason Wishaw
Cléo
Nina twins
MattCourt
DanielCook
Admin
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 11-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: De woonkamer   De woonkamer Emptywo jul 11, 2012 4:42 pm

Dit is het topic voor alles wat zich afspeelt in de woonkamer van het vakantiehuis. De woonkamer is een grote, lichte ruimte. Er staan veel zachte banken met kussens, er hangt een groot plasmascherm aan de muur, en er staat een stereoinstallatie.
Hier komt iedereen aan die nieuw is in het huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://holidayinspain.actieforum.com
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptywo jul 18, 2012 7:11 pm

Daniel
Glimlachend stapte ik uit mijn taxi en deed de kofferbak langzaam open, het huis zag er mooi uit en ik stond soort van versteld.
Ik pakte mijn koffer uit de kofferbak en trok het handvat eruit zodat ik mijn koffer kon rollen. Er zaten namelijk veel spullen in, de taxi reed weg en ik stond nog half op de weg. Ik pakte een flesje spa uit mijn rugzak en begon alvast naar de ingang te lopen, ik liep door naar de woonkamer en keek rond. Het was prachtig, er hing een grote televisie aan de muur en de bank was glanzend wit. Ik plofte neer op de bank en legde mijn rugzak tussen mijn benen op de grond.
Ik keek of er nog andere kwamen, maar ik zag nog niemand. Die komen zo vast, ik was er best wel nieuwschierig naar met wie ik dit huis straks ging delen.
Terug naar boven Ga naar beneden
MattCourt

MattCourt


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 15-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptywo jul 18, 2012 7:21 pm

Matt
Ik zag net een andere taxi wegrijden, toen mijn taxi voor het huis stopte. Gelukkig, ik was dus niet de eerste. Ik haatte het om de eerste te zijn, of de laatste. Ik overhandigde de chauffeur wat geld en een kleine fooi en stapte toen uit, met mijn twee tassen in mijn handen. De taxi reed alweer weg, terwijl ik nog even om me heen keek. De villa zag er van de buitenkant al mooi uit, de binnenkant zou waarschijnlijk nog mooier zijn. Niet dat ik veel tijd binnen door zou brengen, ik was tenslotte in Spanje, dan moest ik ook van het mooie weer genieten en niet steeds binnen rondhangen. Vond ik dan. Ik pakte de twee tassen - die ik even tijdelijk op de grond neer had gezet - weer op en liep richting de grote deur. De deur was al open, dus ik kon zo naar binnen. Ik kwam binnen in een grote hal en keek even om me heen. Daarna liep ik door naar iets wat waarschijnlijk de woonkamer was. Dat zou tenminste wel logisch zijn, aangezien er een grote bank en een televisie stond. Ik keek even rond en zag toen pas dat er nog iemand in de woonkamer stond. 'Oh, hallo,' zei ik. Ik zette mijn tassen op de grond en stak mijn hand naar hem uit. 'Ik ben Matt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptywo jul 18, 2012 8:49 pm

Daniel
Er kwam een jongen binnen, hij zag er goed uit, gespierd en zijn haar was verstopt onder een bruine muts. Ik glimlachte dromerig, snel besefte ik wat ik dacht en schudde gauw de gedachten uit m'n hoofd. Waar zat ik wel niet met mijn gedachten? Ik groette de jongen die dus Matt heette, 'ik ben Daniel,' zei ik.
Opnieuw bekeek ik hem en zag hoe goed hij eruit zag. Ik moest het uit mijn hoofd krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
MattCourt

MattCourt


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 15-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptywo jul 18, 2012 9:07 pm

Matt
Ik schudde zijn hand en keek hem even vragend aan. Lag het aan mij of keek hij me wel heel raar aan? Ik zou het vast wel verkeerd gezien hebben. 'Zijn er al andere mensen of zijn wij de eerste twee?' vroeg ik. Ik nam de ruimte even goed in me op en ging daarna op de bank zitten. De bank zakte een stukje in, maar hij zat heerlijk. Alles zat op dit moment heerlijk, vergeleken met die bank in de taxi waar ik zojuist vanaf het vliegveld helemaal hierheen was gereden, maar ik had het er wel voor over. Eindelijk kon ik een keer op vakantie zonder mijn moeder en die vreselijke vriend van haar erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptywo jul 18, 2012 9:33 pm

Ik keek hem aan, mijn blik bleef lang hangen. Daarna keek ik weer naar zijn gespierde armen, ik zou toch niet.. nee dat kan niet. Ik ging naast hem zitten.
'Eindelijk vakantie,' zei ik tegen hem, 'heerlijk he?'
Terug naar boven Ga naar beneden
MattCourt

MattCourt


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 15-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptywo jul 18, 2012 9:47 pm

Matt
'Ja, heerlijk,' zei ik. 'Eindelijk even geen gezeur aan mijn hoofd. Hele dag op het strand liggen, surfen, heerlijk.' Ik zuchtte even. Ik keek even naar het horloge wat om mijn pols zat. Ik wou eigenlijk al mijn spullen op een kamer neerleggen, maar het leek me beter even op de anderen te wachten. Dan had iedereen een eerlijke kans om een fijne kamer te kiezen. Als iedereen tenminste zijn eigen kamer kreeg. Misschien waren er ook wel slaapzalen. Ik wist het eigenlijk niet, daar zou ik vanzelf wel achter komen dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptywo jul 18, 2012 9:59 pm

Daniel
'Surf je?' Vroeg ik en glimlachte, op de een of andere manier zag ik het al helemaal voor me. 'Dat is een gave sport,' zei ik en keek naar de deur. We waren toch nog wel met meer? Ze zouden zo wel komen. Het was nog niet zo laat en ik keek naar buiten, het was nog steeds licht.
Terug naar boven Ga naar beneden
MattCourt

MattCourt


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 15-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptywo jul 18, 2012 10:06 pm

Matt
'Nee, ik ga deze vakantie surfen, maar ik surf niet,' zei ik lachend. 'Nee, natuurlijk surf ik. Klopt, ik hoop alleen wel dat er een beetje mooie golven zijn hier.' Ik stroopte mijn mouwen op en vouwde mijn handen over elkaar heen. 'Wat ben jij allemaal van plan deze vakantie te doen?' vroeg ik. 'Of ben je gewoon van plan om de hele vakantie niks te doen en alleen bruin te worden?'
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptywo jul 18, 2012 10:12 pm

Daniel
Ik lachte om zijn sarcastische opmerking, 'gewoon, wat je doet op vakantie; bruin worden, zwemmen, uitgaan en uitrusten.'
Ik tikte een paar keer met mijn voet op de grond en bekeek hem weer zoals ik op het begin deed. Hij was.. ''knap''
Wat heb ik toch, mijn eerste dag op vakantie en gelijk al gestoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
MattCourt

MattCourt


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 15-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptywo jul 18, 2012 10:55 pm

Matthew
'Is dat het enige wat je doet op vakantie?' vroeg ik. 'Ik zou me dood vervelen dan... Ik kan nog geen eens vijf minuten stil liggen of ik word al gek van mezelf,' zei ik lachend. 'Maar ja, ieder z'n ding, toch?' Ik keek even om me heen en zuchtte. Het was best ongemakkelijk zo, aangezien hij me steeds aan zat te kijken. Hopelijk zouden die anderen straks snel komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptywo jul 18, 2012 11:04 pm

Nina
Ik zat in de taxi, nog even geduld en dan begon mijn vakantie dan echt. Ik verdwaalde een beetje in me gedachten en had niet door dat de taxi al zijn bestemming had bereikt. Mijn bestemming van deze vakantie, ik gaf de chaffeur het geld en stapte uit. 'Wauw' zei ik zacht tegen mezelf. Ik wist dat het een mooie villa was maar dit had ik echt niet verwacht, ik kon niet wachten om naar binnen te gaan. Snel haalde ik me rose koffer uit de taxi, dit was nog eens anders normaal pakte ik me koffer uit een taxi voor een shoot maar dit keer voor een vakantie. Ik rolde me koffer achter me aan naar binnen, van buiten was het mooi maar van binnen misschien nog wel mooier. Ik hoorde mannen stemmen dus gelukkig was ik niet de eerste, ik liep de woonkamer binnen en inderdaad daar zaten twee mannen met elkaar te praten. Ik liep op ze af om mezelf voor te stellen 'Hoi, Ik ben Nina' en ik stak me hand naar de jongens uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
MattCourt

MattCourt


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 15-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptywo jul 18, 2012 11:16 pm

Matt
Ik keek op toen ik een stem hoorde. Gelukkig, dan was ik niet meer alleen met Daniel. Hij begon toch wel erg op mijn zenuwen te werken. Ik stond op, schudde haar hand en glimlachte even. 'Ik ben Matt.' Vervolgens ging ik weer op dezelfde plek als voorheen zitten. Ik beet even op mijn lip, terwijl ik na dacht. Er heerste een ongemakkelijke stilte, maar ik kon zo snel ook niet even iets bedenken waar ik over zou moeten praten. Ik kon moeilijk meteen dingen gaan vragen over hun persoonlijke leven, dat zou behoorlijk raar overkomen als je elkaar nog maar net kent. Sowieso zou het raar zijn om ineens persoonlijke dingen te gaan vragen, ineens uit het niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptywo jul 18, 2012 11:28 pm

Nina
Nadat ik me had voorgesteld ging ik op een bank zitten naast de twee jongens en ik keek even rond. 'Wat is het hier mooi he' zei ik terwijl ik nog flink aan het rondkijken was. Nu werd ik eigenlijk wel benieuwd naar de rest van het huis maar ik hield me in en bleef in de woonkamer. 'Zijn jullie hier al lang?' vroeg ik en ik keek de jongens vragend aan. Ik wist zeker dat ik me hier de komende weken wel ging vermaken, als de rest van de jongens ook allemaal zo knap waren keek ik me ogen uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
MattCourt

MattCourt


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 15-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptywo jul 18, 2012 11:33 pm

Matt
Nu Nina het had over hoe mooi het hier was, keek ik nog een keertje rond. Ik had het hier al uitgebreid bekeken, maar het was zeker nog een extra kijkje waard. 'Het is hier zeker mooi. Ik houd het hier die vakantie wel vol hoor, met gemak,' zei ik lachend. Ik nam nog een blik op mijn horloge. 'Valt wel mee, niet zo heel lang. We waren aan het bijkomen van die lange en vooral vermoeiende reis,' zei ik. Ik legde mijn arm op de rugleuning van de bank en ging iets schuin zitten, zodat ik Nina wat beter aan kon kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cléo

Cléo


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptywo jul 18, 2012 11:42 pm

Na dat haar taxi was gearriveerd stapte ze uit.De chauffeur hielp haar de koffers uit de kofferbak te halen.
Ze had 1 koffer een een rugzak bij zich. Het meeste zou ze kopen hier.
Even keek ze het huis rond. Het was mooi groot, ze liep richting de voordeur en deed die open.
Ze hoorde hoe de taxi weg reed, en al snel zag ze 3 mensen in de villa, 2 jongens en een meisje.
"hey" zei ze vriendelijk en liep de villa binnen.
De jongens en het meisje zaten op de bank en ze keek hun vriendelijk aan.
Haar rug tas lag op haar koffer en even pakte ze haar iPod om het muziek uit te zetten.
Snel haalde ze de oortjes uit haar oren en borg ze op in haar zak.
Een voelde ze ongemak bij vreemde mensen maar ja ze kon niet anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://young-f-o-r-ever.tumblr.com
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptywo jul 18, 2012 11:45 pm

Nina
Het voelde goed om hier te zijn in het heerlijke zonnige spanje, ik heb er goed aan gedaan om hierheen te gaan onddanks wat me ouders ervan vonden. 'Ik hou het hier ook zeker wel vol, na al het werken hebben we wel een heerlijke vakantie verdiend toch' en ik glimlachte naar Matt. Ik stond op en ik snuffelde een beetje rond in de woonkamer, wat ik altijd deed wanneer ik ergens onbekend was zelfs bij vriendinnen vond ik het altijd leuk om in hun kamer rond te snuffelen tussen hun spulletjes. Ik bleef voor het raam staan en ik keek naar buiten, ik zag hoe een meisje richting de villa kwam lopen dat zou vast ook een nieuwe bewoonster worden van deze villa. 'Hé' begroette ik het meisje en ik keek haar vriendelijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
Cléo

Cléo


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptywo jul 18, 2012 11:49 pm

Ze zette haar koffer goed neer en glimlachte naar het meisje "ik ben cléo , aangenaam" en ze stak haar hand uit.
Ze wou aardig overkomen, dat was ze ook wel maar het was goed om beleefd te zijn.
Meteen kon ze de andere leren kennen. Het meisje leek haar aardig , even keek ze naar de 2 jongens, die leken ook wel aardig.
"waar kan ik m'n koffers laten?" zei waren er al eerder dus zouden het al vast weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://young-f-o-r-ever.tumblr.com
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptywo jul 18, 2012 11:53 pm

'Ik ben Nina' zei ik terwijl ik Cleo's hand schudde. Ze leek me een aardig meisje waar ik wel vriendinnen me kon worden, en dat was ook maar goed ook want komend tijd moesten we ook met z'n alle overweg kunnen. 'Ik heb mijn koffer gewoon in hal laten staan' zei ik en ik wees naar de hal. Ik liep naar de bank en ik ging weer in de heerlijke zachte bank zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
Cléo

Cléo


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptywo jul 18, 2012 11:59 pm

Cléo

"natuurlijk" zei ze glimlachend en ze liep even terug.
Na dat ze haar koffers had neergezet liep ze terug naar de woonkamer.
Ze ging ook op de bank zitten en keek even rond.
"wauw, echt groot" zei ze en ze keerde zich naar de groep.
Ze had wel eens zo'n huis gezien maar om er in te verblijven was wel wat nieuws.
Normaal vertrouwd ze mensen niet te snel maar ze moest toch mensen leren kennen, ze zou met hun de vakantie doorbrengen dus dan moest je wel kennis maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://young-f-o-r-ever.tumblr.com
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptydo jul 19, 2012 12:03 am

'Mooi is het hier he' zei ik en ik keek Cleo glimlachend aan. 'Ik en Matt hadden het er net over dat we hier onszelf wel kunnen vermaken. Ik vermaak me in iedergeval al snel, zon zee strand en Nina is tevreden' zei ik en ik moest lachen, wat had ik een zin in de komende tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
Cléo

Cléo


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptydo jul 19, 2012 12:07 am

Cléo

Ze moest even lachen, ja zij en Nina zouden wel vriendinnen worden.
Blijkbaar hete de jongen met het mutsje Matt.
"ja ik ook denk ik, hebben jullie al plannen om zoieso nog te doen deze vakantie?"
Ze had geen zin in dode stilte dus ze ging verder met het gesprek.
Zij zelf had zeker nog plannen gemaakt, zonder spellen kan ze niet leven, ze moet iets hebben om na te streven.
Ze had een vest aan die ze van haar broer ooit had geleend en uiteindelijk van haar werd.
Ze haalde uit haar zak van haar vest haar telefoon en smste haar broer dat ze veilig in het huis was aan gekomen zoals beloofd.
Ook een briefje haalde ze uit haar zak
"net al ik graag nog bruin wil worden , feesten en nog veel meer" er verscheen een klein glimlachje op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://young-f-o-r-ever.tumblr.com
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptydo jul 19, 2012 9:36 am

Ik schopte even me slippers uit en ik ging in kleermakerszit op de bank zitten, hoe ik thuis ook altijd deed en ik keek weer Cleo aan. 'Nee ik heb nog geen plannen gemaakt, ik dacht dat zie ik hier tegen die tijd wel wat op me pad komt' zei ik. Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen, Cleo was aan het smsen dus ik stoorde haar niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptydo jul 19, 2012 10:45 am

Daniel
Er waren ondertussen twee meisjes binnengekomen, Nina en Cleo.
'Ik ben Daniel,' zei ik en groette ze vriendelijk. Mijn schoen tikte weer een paar keer op de grond..
Terug naar boven Ga naar beneden
Cléo

Cléo


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-07-12

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptydo jul 19, 2012 10:49 am

Cléo

Toen ze haar broer had gesmst stopte ze haar telefoon weg.
Ze keek even weer naar Nina , Matt en Daniel.
Hun leken haar wel vriendelijk.
Ze deed haar ene been over haar andere en keek weer rond
"ik ga straks maar eens naar de kamers kijken" zei ze en ze keek naar de gang waar haar koffer en tas stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://young-f-o-r-ever.tumblr.com
Gesponsorde inhoud





De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De woonkamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 8Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday house :: RPG :: Het huis-
Ga naar: