Holiday house
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een RPG forum over een groep jongeren die met elkaar in een villa zitten in Spanje.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het zwembad

Ga naar beneden 
+5
Owen
Nina twins
DanielCook
Cameron
Admin
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 11-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Het zwembad   Het zwembad Emptywo jul 11, 2012 5:07 pm

Een groot zwembad zonder duikplank, met ernaast nog een kleine jacuzzi.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://holidayinspain.actieforum.com
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 1:23 pm

Cameron legde haar handdoek op één van de tuinstoelen neer en dook gelijk het zwembad in. Heerlijk, ze heeft lang niet zo gezwommen. Ze trok het ene baantje na het andere. Ze vroeg zich af waar de anderen waren en of zij het nog leuk hebben gehad gisteravond.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 1:58 pm

Daniel liep door naar het zwembad en zag Cameron al van een afstandje, 'Goedemorgen,' zei hij terwijl hij zijn handdoek over zijn schouder op een ligstoel gooide. Cameron zwom al baantjes. Daniel sprong het zwembad in en begon met haar mee te zwemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 2:19 pm

"Oh hey Daniël," zei Cameron snel. Daniël sprong het water ook in en begon mee te zwemmen. "Kun je me wel bijhouden?" zei ze uitdagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 2:26 pm

Daniel lachte, 'kun jij mij wel bijhouden?' Zei hij en begon wat harder te zwemmen al snel was hij uitgeput en pakte zich vast aan de kant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 2:38 pm

Cameron zwom nog wat baantjes en ging toen lachend naar Daniël. "Nou, je uithoudingsvermogen mag wel wat beter," zei ze. Ze deed haar armen omhoog en legde ze op de kant. "Was het nog leuk gisteravond?"
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 2:56 pm

Hij lachte weer en wreef toen een keer door zijn natte haar, 'het was wel leuk, maar Nina had hoofdpijn dus ging terug naar de villa en ik was nog alleen met Owen.'
Hij stopte met vertellen, hij wist niet of hij gister te ver ging om met Owen te flirten. 'Hoe ging het bij de jongens?' Vroeg hij aan Cameron en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 3:20 pm

"Oké, was het gezellig? Ik heb nog niet echt een hoogte van hem kunnen krijgen, maar hij lijkt me wel aardig." Cameron hoestte even, er was water in haar mond gekomen. Toen Daniel over haar en de jongen van gisteravond begon, moest Cameron lachen. "We zijn naar het strand geweest en we hebben even gelopen, maar toen hij begon te strompelen over zijn eigen voeten kwam het in me op dat hij misschien iets teveel gedronken had. Dus ik besloot hem naar zijn vrienden te brengen in de bar en voor ik het wist zaten mijn schoenen onder de kots.Gelukkig kwamen zijn vrienden eraan, toen ben ik snel naar huis gegaan." Ze trok een vies gezicht, "bah, dat was dus een avond om niet te vergeten." Ze begon weer te lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 3:24 pm

Daniel begon te lachen 'wat een romantische date!' Hij keek Cameron even aan en liet zich toen weer in het water vallen. 'Dus.. nu heb je geen nummer van een surfboy?' Vroeg hij met een grote glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 3:48 pm

Cameron glimlachte. "Oh, mijn kans komt nog wel hoor, let maar op." Ze spetterde water naar Daniel. "En heb jij nog een nummer van een "surfbabe" gescoord?"
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 4:03 pm

'We zullen zien!' Zei Daniel en spetterde wat water terug. 'Surfbabe? Nee nee, ik denk dat ik meer iets voel voor.. Owen.' Hij wist niet waarom hij dit zei, maar hij moest het kwijt en Cameron was de enigste persoon die blijkbaar echt luisterde op dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 4:34 pm

"Oh, ik wist niet dat je op jongens viel," zei ze. Het verbaasde haar eigenlijk niet zo. "Dus, Daniel, jij ziet iets in Owen. ZIet hij ook iets in jou?"
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 4:45 pm

'Geen idee,' zei hij. 'Zullen we straks anders even naar het strand?' Vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 5:02 pm

"Oh, nou daar moeten we dan achter zien te komen, of niet soms?" Cameron genoot er altijd van, ze koppelde altijd mensen samen met haar vriendin Katie. "Ja, is goed hoor. We kunnen wel even naar het strand gaan," zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 5:42 pm

Ik glimlachte, Cameron leek me een echte koppelaar. 'Inderdaad, dat zullen we gauw genoeg zien denk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 6:37 pm

Cameron zwom een paar rondjes in het zwembad. Ze keek Daniël aan. "Val je ook op meisjes?" vroeg ze nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 6:53 pm

Ze liep richting de veranda naar het zwembad, ze zag Cameron en Daniel al baantjes zwemmen en kletsen. 'Hooii' riep ze vrolijk uit. Ze liep naar een ligstoel en ging er liggen en pakte er een tijdschriftje bij die op het tafeltje lag. Geen idee van wie dat zou zijn maar dat maakte haar niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 6:58 pm

"Hey! Kom je niet zwemmen?" riep Cameron naar Nina.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 7:03 pm

Daniel zwom braaf achter Cameron aan toen ze haar vraag stelde slikte hij 'ik weet niet, sinds ik hier ben in ieder geval niet.' Hij zwom weer naar de kant en trok zichzelf omhoog en ging toen op de kant zitten met zijn benen in het water. 'Heb je al veel vriendjes gehad?' Vroeg hij, zo zag ze er wel uit. Ze was knap en zag er goed uit. Nina kwam aanlopen bij het zwembad en ging op een ligstoel liggen een tijdschrift lezen 'hallo!' Riep hij terug en dwarrelde een beetje met zijn voeten in het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Owen

Owen


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 25-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 7:03 pm

Na even kwam Owen bij het zwembad. Hij bleef voor een moment staan toen hij merkte dat de anderen er waren. De mooie Cameron, de lieve Nina en niet te vergeten.. Daniel. Die beide was en nog veel meer. Owen haalde de handdoek om zijn nek vandaan en gooide die op een ligstoel. ''Hey..'' Zei begroette hij hen uiteindelijk wat zacht. Ergens had Owen niet gedacht dat hun er waren, maar zo erg kon het niet zijn. Gisteren was het ook gezellig geweest, en zeker erg aangenaam met Daniel.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 7:10 pm

Daniel keek achterom en zag Owen zijn handdoek op een ligstoel gooide. 'Hey!' Zei hij en glimlachte verlegen, hij wist niet wat hij moest doen aangezien hij nu geen cocktails had die hem wat spontaner hadden gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 7:17 pm

"Ik heb niet veel vriendjes gehad, hoeft ook niet zo van mij. Maar goed laten we het daar maar niet over hebben," zei Cameron. Ze keek op toen Owen aan kwam lopen. "Hey," zei ze glimlachend. Ze keek naar Daniel, dit werd smullen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Owen

Owen


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 25-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 7:26 pm

Owen zijn blik viel op Daniel die als eerst op hem reageerde. Dit keer leek hij wat verlegen te zijn. Owen glimlachte lichtjes naar hem. Misschien was het hij die nu aan zet kwam. Owen kon nog wel eens met spontane actie's komen wanneer hij iemand wat langer kende. Vervolgens reageerde Cameron op hem. Owen keek dan ook even richting haar en glimlachte weer wat. Hij deed zijn slippers vervolgens uit en ook daarna knoopte hij zijn blouseje los. Het blouseje gleed losjes van zijn schouders. Hij had een mooie slank lichaam, maar daarbij waren zijn armen toch nog wel wat gevormd. Hij was dan ook absoluut niet lelijk. Enkel dat akelige litteken zat tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 7:40 pm

Owen deed zijn blousje uit en wou dus blijkbaar gaan zwemmen, hij zag er goed uit en was nogal gespierd. Zijn litteken viel niet op bij Daniel. Hij hield zijn mond, hij was te verlegen om hem een compliment te geven. Hij bleef naar het water staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Owen

Owen


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 25-07-12

Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Emptyzo aug 05, 2012 7:51 pm

Na dat hij zich had verlost van zijn blouseje liep hij kalm naar de rand van het zwembad toe. Met een duik ging hij het water in waarna hij ineens voor Daniel boven kwam. Of dat de bedoeling was geweest was eigenlijk een beetje onduidelijk. Maar hij keek hem kalm in de ogen aan. ''Verlegen maakt je schattig'' Zei Owen geheel onverwachts tegen hem. Hij glimlachte lichtjes waarna hij zich wat naar achteren op het water liet drijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het zwembad
Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday house :: RPG :: De tuin-
Ga naar: